Свобода, Отговорност, Справедливост, Израстване, Любов

Защо не отслабвате?

Събота, 01 Юли 2017 / Хранене и Здраве
460
  • pixabay.com

 

 

Ако не харесвате начина, по който изглеждате, тогава бъдете постоянни в решението си да промените нещата

 

Всяка жена иска да изглежда по-добре, а дори и онези, които в очите на околните са стройни и слаби, често са на диета. Има обаче пухкави дами, които цял живот сменят номерацията в гардероба си и все нещо не им достига за така желаната перфектна фигура. Ето няколко обяснения за това какво ви пречи да се преборите с килограмите:

 

Непостоянни сте

 

Тренирате когато имате време, храните се здравословно отвреме на време. Не се самозалъгвайте, че това е достатъчно. Освен ако не ви е генетично заложено, трябва да положите усилия и постояннство.

 

Изграждате мускулна маса

 

Не забравяйте, че мускулната маса и горенето на мазнини са две различни неща. Ако усилията ви се базират на увеличаването на мускулната маса ще се обезкуражите, защото масата сама по себе си тежи много повече от мазнините. Знайте, че колкото повече мазнини имате, толкова по-голям потенциал имате да изгорите излишните мазнини и да постигнете по-бързи резултати.

 

Строги сте, но не съвсем

 

Понякога нашите трикове водят до йо-йо ефект без да го осъзнаваме. Ефектът е резултат на незаслужени почивки и нарушаване на хранителния режим с различни оправдания. Награждавайте се с почивки и нещо извън режима, но когато го заслужавате. Ако го правите просто ей така никога няма да постигнете видими резултати.

 

Разнообразие на тренировките

 

Вашето тяло е „машина“ и то умна. Ако всеки път правите едно и също, тялото се адаптира и трупате само мускули. Важно е да сменяте тренировъчната програма. Това означава, стречинг, съпротивителни тренировки и кардио. Не само едното или другото.

 

Бързо „пречистване“ на организма

 

Има много методи за премахване на излишната вода от тялото. Отначало ще получите желания ефект – загуба на течности и въглехидрати. Бързите решения водят до бързото връщане на изходна позиция, а тялото е в шок.

 

Не закусвате

 

Това гарантира приемането на калории по- късно през деня, или гарантира липсата на енергия през деня. Вместо това хапнете препечена филийка, яйце или пък качествен протеин в менюто си.

 

Единствената ви цел е кардио

 

Трябват ви по-силови тренировки, за да изгаряте мазнини и да постигнете стройна фигура. Използването на повече тежести и по-малко повторения е по-ефикасно от повече повторения с по-малко натоварване. Важно е мускулите да са в постоянно съпротивление, за да горите мазнини. 

Проучвания доказват,че малка закуска с основа протеин, може да повиши изгарянето на калории по време на натоварването и след това. Освен това е доказано, че хората във фитнес групи постигат набелязаните резултати. Намерете си приятели и съмишленици в тази ваша цел, така ще имате стимул да сте постоянни.

 

Теглото е просто число 

 

Килограмите са просто число. Фокусирането върху тях води до обезкуражаване. Важно е да контролирате стреса и тревожността, те влияят върху теглото пряко и рязко.

 

Диетични напитки

 

Доказано е, че диетичните напитки са вредни. Съдържането им води до подуване и дори увеличаване на теглото. По-добре ги избягвайте. Премахването на въглехидратите ще доведе до натрупването на мазнини и липсата на енергия по време на тренировките. Вашето тяло се нуждае от въглехидрати, за да имате сила. Важното е да се приемат „правилните“въглехидрати, като пълнозърнест хляб, ориз, киноа. Но яжте умерено.

 

 

 

 





Добави коментар


Добави
Loading ...

Автор

повече за автора

Ключови думи:

диета, отслабване, тренировка, здраве

StreetInside

Поемете контрол над живота си – 2

Сряда, 20 Юли 2016 / Към себе си
Ключът към промяната е действието    Всеки човек изживява поне един път седмично моменти на страх, напрежение и тревожност. Тези чувства може да се окажат пагубни за някои хора, защото толкова много се засилват, че в даден момент се превръщат в непреодолими, често повтарящи се съст [...]

12 начина да промените живота си

Сряда, 22 Февуари 2017 / Към себе си
    Как да избегнем прегарянето    Вероятно познавате това усещане – 10 часа сутринта е, а вие сте нервни след третата чаша кафе, а умът ви е като лепило. Изцедени сте – физически, психически и емоционално, и безразлични към нещата, които би трябвало да ви р [...]