Свобода, Отговорност, Справедливост, Израстване, Любов

Козметиката през Лято 2019: Завръщане към природата

Сряда, 14 Август 2019 / Стил
154
  • dm
  • dm
  • dm
1 / 3

Продажбите на натурални продукти растат с близо 10%

 

Горещата тенденция на лято 2019 е бляскавата кожа с равномерен тен и излъчване на свежест. Всичко това се постига с иновативни козметични продукти. Хитовете за блестяща кожа на сезона са бронзантите, спрейовете с микрочастици и специалните серуми, които подчертават шията, скулите или зоната около очите. Всички те отговарят на изискванията на модерните хора – да имат дълготраен ефект, да са с натурални съставки и да са произведени по щадящ природата начин, показват наблюденията на търговците от дрогерийната верига dm.

През това лято в най-голямата верига от догерии отчитат ръст от близо 10% на продажбите на натурални продукти. През лятото те са търсени основно за освежаване и стягане на кожата и за поддържане на страхотния ѝ вид без изкуствени аромати и съставки. Сред най-продаваните продукти от този сегмент в магазините на dm са дезодорантите и кремовете от сертифицирана натурална козметика с екстракти от билки и масла от ший, макадамия и авокадо.

Сериозни продажби се отчитат и специалната козметика за мъже. Господата все повече се грижат за добрия си външен вид и прибягват до продукти за поддържане на лицето, косата и брадата.

 

Блясъкът на тялото

 

Чудесният загар на тялото се постига с иновативни продукти с авторизиращ ефект. С тях загарът на кожата е равномерен и естествен. Те са и лесни за употреба и нанасяне, благодарение на страхотните разработки на водещи производители. Сред най-търсените продукти за тен са автобронзантите от dm марката SUNDANCE, които са в удобни опаковки под формата на спрей или лосион. Друг интересен пример е автобронзиращото мляко за лице и тяло L’Oréal Sublime Bronze, което е с лека структура и попива веднага. Така се постига невероятен загар дори и след кратко излагане на слънце.

Големият хит на лятото са специалните спрейове с блестящи микрочастици. При нанасяне, те полепват за кожата и отразяват светлината, не само от лампите в нощните клубове, но и от слънцето. Така всяка дама може да има блестящ ореол около себе си. Предлагат се и специални серуми от водещи производители, които могат да се използват само в определена област, на която да се постави акцент – около очите, шията или деколтето.

 

Билките властват 

 

За последната година търсенето на натурална козметика се е увеличило с почти 10% показват данните на dm. Тези продукти са големият хит на лятото, тъй като не съдържат синтетични вещества, оцветители и консерванти. В натуралната козметика се използват  висококачествени природни съставки, минерални пигменти и естествени цветове и аромати, които се възприемат максимално добре от кожата и не предизвикват раздразнения и алергични реакции.

Според експертите на dm, търсенето на натурална козметика отбелязва ръст във всички основни категории – лице, грижа за тялото, слънцезащита и продукти за бебето. В този сегмент най-търсени са продуктите от dm марката alverde, което се дължи отличното съотношение цена-качество при собствените марки на компанията. Част от тях са в ниския, но основно са в средния ценови клас, като в същото време качеството им е много високо. То се следи в Германия от независими сертификационни институти, които редовно тестват продуктите, които се произвеждат съгласно най-модерните технически стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни. Много търсени са и продуктите от популярни марки като Welleda, Dr. Scheller и Sante.

 

Дезодорантът щади природата

 

Гореща тенденция при део продуктите за тяло е използването на продукти без алуминиеви соли, които могат да проникнат в тялото през потните жлези. Тези дезодоранти отстъпват място отново на натуралните съставки. Разбира се, за хората защитата срещу изпотяване е топ приоритет през лятото. Добрата новина е, че благодарение на иновациите в козметиката, дори и без соли и парабени, новото поколение натурални продукти осигуряват дълготрайна защита и при интензивно спортуване.

Този ефект се постига с използването на изцяло натурални съставки, които придават лекота и свежест на продукта и в същото време ефективно се борят с появата на неприятни миризми. Отражение на стремежа към по-здравословен начин на живот и на отговорно отношение към околната среда е и по-слабото използване на аерозоли.

Експертите на dm отчитат повишен интерес и към дезодоранти, които не оставят петна по дрехите. Според тях това лято най-търсените продукти в сегмента „Део“ са от популярните брандове Nivea, alverde, Balea, Rexona, Fa и Garnier.

 

Биоколаген изчиства целулита

 

Това лято дамите на плажа не само са ослепителни и излъчващи свежест, но и се радват на стегната кожа без целулит и други дребни недостатъци.  За тази цел се използват все по-популярните кремове за стягане на седалището и бедрата. Редовната им употреба води до по-гладка и стегната кожа, благодарение на използването на натурални масла, екстракти от кафе и какао и естествени, стягащи колагени.

Според експертите на dm е много важно използването на тези иновативни продукти да се комбинира с правилно хранене и спорт. Все повече дами осъзнават това, което обяснява и повишеният интерес към секторите с био храни в dm. Там всяка жена може да открие огромно разнообразие от почти 500 здравословни сертифицирани био храни, които помагат за успешния завършек на всеки хранителен режим.

 

Бум на продажбите на продукти за брада

 

Продажбите на мъжка козметика отблязват ъст от 20% през този сезон, което може да обясни по няколко начина. Първата причина е, че мъжете все повече се грижат за добрия си външен вид, интересуват се от новостите и са склонни да тестват иновативни продукти, разработени специално за тях. Втората е, че господата все по-често предпочитат да пазаруват в специализирани магазини като тези на dm, където могат да открият богат асортимент от мъжки стоки, обособен в отделен сектор и да се ориентират лесно, което е много важно за тях. Третото обяснение за ръста на стоките от тази категория е, че големите производители вече пускат изцяло мъжки серии. Доскоро те предлагаха по няколко продукта, като допълнение на основната серия шампоан или крем.

Пример за това са специалните мъжки хидратиращи кремове за лице, които помагат за премахване на признаците на умора. Те са обогатени с витамини, осигуряват ежедневна защита на лицето от влиянието на околната среда и дори могат да заменят автършейва. Големият хит са ревитализиращите кремове за лице с Q10, които до скоро присъстваха основно в дамската козметика, но все по-уверено навлизат и в мъжката. Много популярни са и серумите за лице, които намаляват бръчките и подобряват еластичността на кожата, като я правят видимо по-стегната и жизнена.

Огромен хит са продуктите за брада, като се наблюдава значителен ръст на търсенето на уреди за нейното оформяне като гребени и тримери и на продукти за грижа за брадата. Тук влизат специални бои за мъжката брада и продукти за почистване, блясък и мекота. Тук големият хит е най-новата dm марка SEINZ, която включва най-важните продукти за перфектния вид на мъжа.

Мъжете са и практични и затова харесват „мултифункционални“ продукти - например душ-гел, шампоан и  почистващ гел за лице в едно или така наречените „3 в 1“. В този сегмент най-предпочитаните аромати са на гуарана, лимон или мента. Според данните на dm мъжете най-често пазаруват продукти от марките alverde, Balea, Nivea и Dove.

 

...........

 

Данните са от четвъртото издание на Лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ за лятото на 2019 година. Обзорът е изготвен на базата на анализа на експертите на dm, които са специализирани в областта на различните козметични и хигиенни групи продукти.

Сред тях попадат и изключително иновативни стоки, които влияят на начина на живот на модерния човек. Сериозният опит на тези експерти е базиран на проучванията, проведени от dm България и на ежедневните наблюдения на търсенето и предпочитанията на над милион клиенти, които ежемесечно посещават магазините на компанията.

dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Днес dm е представен в 13 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 78 магазина в 25 града в страната, а служителите на компанията са близо 800. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 дрогерийни стоки.  

 

Вижте още:

Alverde – любимата натурална козметика на българите

Здравата коса изисква грижи

Как да пазим децата от слънцето





Добави коментар


Добави
Loading ...

Автор

повече за автора

Ключови думи:

козметика, натурални продукти, кожа, брада, коса, dm

Street of Hope

Семейството като екип

Неделя, 24 Септември 2017 / Родители
Семейството трябва да е най-ефективният екип, към който принадлежим, защото в него работим върху най-важния проект     Заринати сме със статии за поведението на децата и реакциите на родителите. И все сме разделени на отбори — децата от едната страна, родителите от другата, [...]

Физическата активност подобрява способностите за учене

Четвъртък, 07 Февуари 2019 / Родители
  Как децата да прекарват почивните дни по най-добрия начин?   По време на кратки ваканции през учебната година или когато се слеят няколко почивни дни покрай празниците, децата са много доволни, че не са на училище, но често тези толкова ценни за тях почивни дни преминават в&hell [...]