Свобода, Отговорност, Справедливост, Израстване, Любов

Практически съвети за съзнателно дишане

Вторник, 29 Ноември 2016 / Към себе си
1702
  • pixabay.com

Фокусирането върху дъха успокоява съзнанието ни мигновено

 

Когато фокусираме съзнанието и дишането си на едно място, започва да се култивира енергия. Има три основни мозъчни центъра на съзнанието, или енергични области на тялото: глава, сърце и корем.

Добро място за центриране на въздуха е слънчевият сплит. След като вече се установи постоянен ритъм, вие ще забележите, че от време на време се появява желание за по-дълбоко и по-пълно вдишване. Когато това се случва, последвайте го и подкрепете процеса. Тези естествени пълни вдишвания създават голямо пространство в нас и приканват усещания като любов, мир и радост да се появят и развиваат в нас. Когато издишате по-пълно, вие създавате повече пространство за следващото вдишаване.

Когато отворим сърцата си, енергията се събужда. Не случайно всяко дишане ЗАПОЧВА С ИЗДИШВАНЕ! Когато отпуснем челюстта, гърлото, челото и около очите, енергията се събужда. Тялото и умът реагират на тази енергия, под формата на усещания, които може да ни отклонят от наблюдението на дъха. Тези усещания могат да ни разсеят и да забравим да наблюдаваме дъха с концентрация и да поддържаме отпуснато състояние.

Ако дъхът се движи, енергията се движи. Не забравяйте да поддържате фокуса върху дишането и релаксацията във всеки един момент. Не се отклонявайте от чувства и усещания, мисли и емоции, които възникват по време на дихателна сесия. Не превръщайте тези реакции в ума и тялото в най-важното нещо за вас. Просто наблюдавайте мислите, чувствата и усещанията и не забравяйте, че най-важното нещо е да се поддържа стабилен ритъм на дишане и постоянно спокойствие. Просто трябва да си сътрудничим с дишането, то така или иначе се случва. В ежедневието, когато ни предстои да направим нещо, можем съзнателно да спрем за момент и да направим няколко вдишвания и издишвания с концентрация върху тях. Когато правим това, ние по-лесно се свързваме с нашия център и действаме от тази позиция.

 

Ключовете за най-успешните дихателни сесии:

 

* Обърнете фокуса си навътре;

* Наблюдавайте дъха си;

* Използвайте въздишка на облекчение отново и отново;

* Отпуснете челюстта;

* Нека устата ви се отпуснете отворена;

* Отпускайте мускулите на челюстта с всеки следващ дъх;

* Физическо напрежение изпраща авариен сигнал до вашата система;

* Поддържайте пространството между зъбите си (м/у челюстта);

* Шията и гърлото трябва да бъдат отпуснати, когато дишате;

* Приветствайте всичко, което идва, приемайте го и го наблюдавайте, не го отричайте, не се борете, само го гледайте;

* Обединяване вдишайте с издишайте;

* Използвайте въздишка на облекчение;

* Слушайте и чувствайте ударите на сърцето си;

* Не забравяйте, че всичко, което е във вас, е перфектно;

* Не е нужно да оправяте или променяте нищо;

* Всички ваши чувства и усещания са безопасни;

* Безопасно е да чувствате всички чувства, които настъпват;

* Не се опитвайте да контролирате или съдите чувствата си;

* Оставете ги да се променят от само себе си;

* Нека цялото ви тяло да диша;

* Добре дошли на вибрации и електрически усещания;

* Приветствайте всяко треперене или усещане;

* Просто обичайте себе си;

* Уверете се, че всяко издишване е възможност за облекчение;

* Всеки път, когато може, издърпайте повече енергия;

* Експериментирайте с различни ритми;

* В крайна сметка, просто се отпуснете и оставете дишането да се случи от само себе си.

 

WoodRose breathwork e дихателна техника, разработена на базата на пневмокатарзис и се практикува успешно в България от 2002 година. Тя е базирана на дългогодишния ми опит и познания по психология, преживелищни методи на терапия и традиционна вербална психотерапия. В този смисъл, психологически, емоционален проблем може да се реши за един, или няколко сеанса. А всеки емоционален проблем води до физически дискомфорт, или още по лошо до физическо заболяване. Най-важното е, човекът да достигне колкото се може по-високо ниво на съзнанието. Да преживее проблема си, като влезе в глъбините на душата си.

 

Вижте още:

Дишането изхвърля 70% от токсините в тялото 

Дишането прогонва страха 

Неправилното дишане при стрес 





White Press
Добави коментар


Добави
Loading ...

Автор

повече за автора

Ключови думи:

дишане, релаксация, енергия, дихателна сесия





StreetView

Кулата в леденото езеро

Неделя, 05 Март 2017 / Приключения
    Посвещавам този разказ на моя приятел и колега Александър Драганов, чието сърце е по-голямо дори от самия него   Принц Глациус потупа коня по шията, подканяйки го да тръгват. Айторен тъкмо пощипваше хилавата тревица, плахо пробила снежния покров и изпръхтя недоволно, [...]

Озоновата дупка се затваря

Петък, 01 Юли 2016 / Места
Борбата на човечеството за опазването на озоновия слой в атмосферата се смята за огромен успех в международната екологична политика     В продължение на дълги години озоновият слой се топеше, заради използването на съдържащи хлор продукти (FCKW),които се разтваряха в атмосфер [...]