Свобода, Отговорност, Справедливост, Израстване, Любов

Да превърнем дефекта в ефект

Неделя, 11 Декември 2016 / Стил
6652
  • Bored Panda

Ако децата са счупили или надраскали нещо, то може да заживее нов, по-интересен живот

 

В България имаме една поговорка, че счупеното носи щастие. Дали е така, или не, е въпрос на лично възприятие, но Bored Panda показва няколко примера за това как счупеното може да бъде поправено по оригинален начин и ако не щастие, то да донесе поне решения на проблеми. Дали ще използвате счупената саксия, за да отглеждате растения по оригинален начин, дали ще превърнете драсканицата на стената в рисунка, или ще запълните дупката от наводнение в стената с костенурки-нинджи, но дефектът може да се превърне в ефект и възможностите за това са безкрайни. Вижте няколко идеи.

 

Възстановяване на стена с лего блокчета 

 

 

Изкуство от счупени саксии 

 

 

 

Как мама може да превърне надрасканото от децата в красива рисунка 

 

 

И ако котето издраска мебелите, това изобщо не е фатално 

 

 

А обикновената счупена чаша може да стане по-красива с малко въображение и лепило

 

 

Падане по стълбите в Деня на благодарността, завършило с ... оригинален начин да кажем благодаря

 

 

А вие имате ли идеи, които искате да споделите с нас? 





Добави коментар


Добави
Loading ...

Автор

повече за автора

Ключови думи:

счупено, възстановяване, стена, дом, оригинални идеи

Street of Hope

Диспраксия – синдромът на несръчното дете

Петък, 12 Октомври 2018 / Гласът на детето
Това е нарушение на изпълнението на задачи, които мозъкът разбира, но не успява да предаде по правилен начин   "Той ще се оправи, но докато се оправи ние сериозно ще се измъчим". Така ми отговори една майка на дете с диспраксия на опита да я окуража по приятелски. В онзи момент на 4-год [...]

Озарената педагогика: Майсторството на учителя

Събота, 30 Юли 2016 / В клас
Важно да слушаме и да разбираме децата какво ни казват и да ги оставим да изживеят живота си радостно    При децата сутрин има трима преподаватели. Тяхната роля не е да обучават децата, а да ги наблюдават, да откриват талантите им и да ги завеждат на места, където могат да ги разви [...]