В dm България нямат нито един съкратен или напуснал служител
След като в началото на пандемията веригата за дрогерийни стоки dm България стана една от първите със стриктни мерки за безопасност на клиентите и служителите си, компанията може да се повали и с това, че няма напуснали служители заради ситуацията в момента. В периода на извънредното положение dm България не само не съкрати нито един човек, но и назначи нови служители и откри още три нови магазина в София, Шумен и Казанлък.
Още с обявяването на първите случаи на Covid-19 в България, в спешен порядък бяха осигурени средства за лична защита за хората в магазините, логистичния център и централния офис, бяха поставени предпазни прегради на касите и знаци за спазване на дистанция във филиалите. Компанията осигури и средства за дезинфекция и така направи всичко възможно за запазване на здравето, както на служителите, така и на клиентите си в над 80 магазина. Служителите в централния офис и логистичния център бяха разделени на екипи и този режим на работа се запазва и към момента.
А в деня, в който статистиката у нас отчете над 2000 заразени само за ден, повече от 600 служители на dm България, които са на „първа линия“ в магазините и логистичния център на компанията получиха бонуси в размер на средно 20% от месечното си възнаграждение. „През 2020 година се доказа колко е важно компаниите да поставят човека в центъра на своята дейност. Ние от dm следваме тази философия от създаването на компанията и като добър работодател решихме да се отблагодарим на колегите ни, които понесоха тежестта на кризата“, каза Евелина Великова, управител на dm България.
Такова решение е взето в рамките на концерна dm и в много други страни, в които компанията развива дейност.
През 2020 г. компанията инвестира повече от 100 000 лева в различни обучения и курсове. Основен акцент в програмата за повишаване на квалификацията беше разширяването на обхвата на обучението на dm дрогеристи по австрийска програма и провеждането на продуктови тренинги и на курсове за личностно развитие и за работа с клиенти. Всеки човек при започване на работа в компанията преминава през редица начални обучения, получава ментор, който да го въведе постепенно в задачите и среща подкрепа на всеки етап от развитието си.
Вижте още:
Alverde – любимата натурална козметика на българите