
За всички свои почитатели, за които пандемията е причина за депресия, легеднарните музиканти от „Ролинг Стоунс“ предлагат част от своя вечен оптимизъм. Насред пандемията групата отваря магазин в сърцето на Лондон, съобщава АФП, цитирана от БГНЕС.
Според агенцията маските за лице, украсени с прочутото лого на устните и езика на групата, обещават да бъдат бестселър. С бранда на групата са и тениски, якета, бутилки с вода, тетрадки, чадъри и опаковки за всички, които искат да подражават на китариста Кийт Ричардс.
Но екипът зад проекта се надява, че той ще се превърне в нещо повече от магазин.
Гигантска скулптура на устните и езика заема витрината, привличаща минувачите на „Карнаби Стрийт“, епицентърът на музиката и модата в столицата през 60-те години. Гигантски екрани излъчват кадри с висока разделителна способност от десетилетията на турнета на живо на групата, а най-големите им хитове и блус класики звучат в магазина за купувачите. Стъклен под с текстове на „Стоунс“ предоставя изглед към сутерена.
Джагър си спомня как групата е посещавала „Карнаби Стрийт“, преди да се изкачи на лондонската музикална сцена през 60-те, заедно с „Дъ Ху“ и Дейвид Боуи.
“Ние работехме там, репетирахме там, ядяхме там. Не е лошо място да има магазин”, добавя той.
Вижте още: